Trøbbel ?
Ola A
2007-10-11 21:14:51 UTC
Hei
Har en sat-mottak fra Nokia,9802S som har dobble kort Viasat og Canal
Digital.Noen ganger i det siste har mottaker helt uten min hjelp gått
over i "lese-modus" ! Hva pokker er på gang ?
Svart skjerm og restart automatisk,starter opp som normalt etter dette
men den skifter sat-possisjon.

Hva er galt ?

mvh
OlaA
Kurt Heggelund
2007-10-12 11:24:05 UTC
Post by Ola A
[...]
Hva som er galt vet jeg ikke, men opplever det samme her. Også en 9802S,
men uten Canal Digital.
--
Regards
Kurt Heggelund
Ola A
2007-10-12 17:47:54 UTC
Post by Kurt Heggelund
Post by Ola A
[...]
Ok,da er det vel ikke noe galt med mottaker siden dette oppstår på andre
også.Men hva ??

mvh
Ola Andreassen
Kurt Heggelund
2007-10-12 22:15:14 UTC
Post by Ola A
Post by Kurt Heggelund
Post by Ola A
[...]
Skal sjekke dette opp med en sat. guru jeg kjenner. Poster evt.
oppdagelser her.
--
Regards
Kurt Heggelund
[...]