LNB-paraply
Jardar Eggesbø Abrahamsen
2007-05-27 13:52:37 UTC
Kva er fordelen med LNB-paraply, bortsett frå at ein slepp å kosta snø av
LNB-ane? Vert mottaket betre under regn, t.d.?

Eg spør fordi eg med masse finjusteringar har klart å få inn Astra (halve
reflektoren ser forbi veggen!), men merkar at paraplyen gjer signalet
dårlegare...

Jardar
Erik Hammerstad
2007-05-27 19:52:58 UTC
Post by Jardar Eggesbø Abrahamsen
[...]
Eneste gevinst med paraplyen er å holde dekslet på LNB'en(e) fri
for snø, is og vann. Den hjelper ikke mot dempning pga nedbør (snø
eller regn) i luften.
Jardar Eggesbø Abrahamsen
2007-05-27 23:08:19 UTC
Post by Erik Hammerstad
Eneste gevinst med paraplyen er å holde dekslet på LNB'en(e) fri
for snø, is og vann. Den hjelper ikke mot dempning pga nedbør (snø
eller regn) i luften.
Men når det regner, vert mottaket betre når LNB-en ikkje vert våt?

Hm, i alle fall skal me sjå om me klarer å flytta antenna 5-8 cm vestover.
Då får ho endå litt meir fri sikt til Astra. Kanskje ZDF Dokukanal då
toler paraplyen utan å sprekka opp av det.

Jardar
--
Eit fyseleg, humsk, hyrleg, smakeleg, forskamma og høvla ty
med fatteleg mange bønhøyrlege lemper.
Erik Hammerstad
2007-05-29 15:47:45 UTC
Post by Erik Hammerstad
[...]
Bedre å ikke ha vann på LNB fronten/dekslet, men jeg tror likevel
at det meste av dempningen skjer i regnet før signalet kommer
under paraplyen.
Arthur Engh
2007-05-30 11:18:50 UTC
[...]
Jeg har bare hatt gode erfaringer med paraply og har prøvd med og uten.
For meg ser det ut til at den virker slik at den hindrer at det kommer
regn og snø like foran hodet der signalet er sterkest fokusert og dermed
mest sårbart.
Erik Hammerstad
2007-05-31 16:09:56 UTC
Post by Arthur Engh
[...]
Fokusering spiller ingen rolle, det er tettheten av regn/snø i
signalbanen som betyr noe. Det er derfor kun at paraplyen hindrer
oppbygging av vann/snø/is på fronten av LNB'en som kan gi positiv
effekt.

HJK
2007-05-28 13:35:52 UTC
[...]
Jeg har selv sett at paraplyen kan gjøre signalet dårligere
jeg har montert parabol antenner med en slik paraply. Signalet kan
"ødelegges" av LNB paraplyen dersom signalet passerer gjennom paraplyen.
Jeg tror det største problemer er at signalet brytes gjennom plexiglasset
slik at
polariseringen ødelegges. Det samme er et problem med mottak gjennom
vindu.

Forsøk å montere LNB paraplyen slik at signalet ikke passerer gjennom den.

Går ut fra at det er en slik du har:

Hold en lang rett trelist fra toppen av antenna og ned over paraplyen.
Juster paraplyen slik at
trelisten flukter (har kontakt) langs toppen av paraplyen. Da vil så lite
signal som mulig
passere gjennom paraplyen.

Forsøk å vinkle paraplyen slik at når du sikter over toppen av
paraprotection så treffer den toppen av antenna.

Her er et eksempel på feil montering av paraplyen
(signalet må passere gjennom paraplyen)
Jardar Eggesbø Abrahamsen
2007-05-29 12:18:50 UTC
Post by HJK
http://www.netshop.no/img/cache/img_-670078232_0.jpg
http://www.parabolsenteret.no/media/paraprotector.jpg
Det er ein mykje større ein som er kvit og som kosta mange hundre kroner,
og som passa til Raven 70 med fire LNB-ar.

Takk for råda, kanskje eg skal laga nye hol i paraplyen slik at han kan
festast litt lenger ut frå reflektoren.

Jardar