Canal Digital med Dreambox ble sort
Kyrre Baker
2008-04-08 00:32:38 UTC
Noen som vet om Canal Digital har gjort noe med kodingene sine?
Dreamboxen min, som har fungert glitrende gjennom noen år viser bare
sort skjerm på Canal Digital sine sendinger (ja, regningen er betalt;
og den burde fått oppdatert koder på tre timer(?)). Viasat-
abonnementet fungerer fremdeles som det skal.
Terje
2008-04-08 18:07:29 UTC
Ikke noe galt her med legalt CD i Dreambox (DB7000)
terje

"Kyrre Baker" <***@gmail.com> skrev i melding news:7065d0a5-d982-44cb-a5fe-***@u10g2000prn.googlegroups.com...
Kyrre Baker
2008-04-08 19:42:38 UTC
Post by Terje
Ikke noe galt her med legalt CD i Dreambox (DB7000)
Er nok Dreamboxen min som "endelig" har tatt kvelden. Den boksen som
fulgte med kortet fungerer glitrende bra.
Jørn-Håvard Olsen
2008-04-13 14:22:27 UTC
Kan ikke være Pairing?

Jørn
Kyrre Baker
2008-04-14 11:12:44 UTC
Post by Jørn-Håvard Olsen
Kan ikke være Pairing?
Kortleseren i Dreamboxen tok kvelden. Noen hundrelapper og en rask
service ordnet saken for meg.
Per W.
2008-04-14 16:39:31 UTC
Post by Jørn-Håvard Olsen