lnb-arm-vinkelen
Jardar Eggesbø Abrahamsen
2007-01-15 15:29:29 UTC
Den «armen» som stikk ut og som LNB-en er festa i enden på -- han har
sikkert eit namn, men.

LNB-en skal sjølvsagt liggja i fokuspunktet. Men lat oss no tenkja oss at
«armen» har litt slark i seg, slik at kan kan vippast ein centimeter opp
eller ned og bort frå fokuspunktet til offset-antenna: Dersom ein etter å
ha vippa armen også vippar heile greia (reflektor og arm med LNB)
tilsvarande, kjem LNB-en då i eit like fint og lunt fokuspunkt, eller er
reflektoren utforma slik at armen _må_ stå i ein viss vinkel?

Eg tenkte eg skulle spørja her før eg eventuelt dummar meg ut med å vippa
LNB-en litt og deretter finn satellitten på nytt. Armen som LNB-en er
festa i, kan nemleg vippast litt, ettersom holet nedst på reflektoren som
armen går gjennom, er litt større enn det som går gjennom holet.

Det svaret eg gjerne vil ha, er at ein centimeter eller to ikkje er så
viktig. Eventuelt at dersom eg får signal frå satellitten no, er alt som
det skal vera, og at eg for all del ikkje må eksperimentera meir, men
heller stramma mutrane skikkeleg.

Jardar
HJK
2007-01-15 19:02:16 UTC
Post by Jardar Eggesbø Abrahamsen
[...]
Ja det er ekstremt viktig at "armen" ikke er ute av posisjon for da vil
LNB'ene
motta dårligere signal. Det skal ekstremt lite til for at antenna får
dårlig virkningsgrad
dersom LNB'en (eller armen) ikke treffer 100 %.
[...]
Antar at 1-2cm kan gi store utslag men ut fra % verdiene dine så virker det
ikke
som det er helt galt...Jeg ville heller kontakte forhandleren som bør kunne
vise
deg hvordan det skal se ut.
Jardar Eggesbø Abrahamsen
2007-01-15 19:36:44 UTC
I artikkel <***@telenor.com>
skreiv HJK <***@online.no>:

[...]

Vil berre takka for alle nyttige og lærerike tilbakemeldingar. :)

Jardar