AlJazeera English - Thor3 0.8 W
Tobben
2007-02-23 12:32:12 UTC
AlJazeeras engelskspråklige sendinger distribueres bl a via Thor3 0.8 W,
der jeg mottok prima signaler da sendingene startet i januar 07.

Men etter snautt to uker forsvant signalene, men AlJazeera oppgir på
hjemmesiden at de (fortsatt) sender via Thor3 ( transponder 36 12398
MHz, FEC 7/8, symbolrate 28000).

Øvrige sendinger via Thor3, f eks BBC World og CCTV er av topp
kvalitet.

Er det andre som har notert seg det samme eller eventuelt har forslag i
sakens anledning?

mvh

/Tobben
kjeppe
2007-02-23 13:36:31 UTC
Post by Tobben
[...]
Hvis du har parabol burde du vite om

lyngsat.com

Hvis du ikke vet om internett så kan du
bare skylde din hønsehjerne at du er en sau uten.
HJK
2007-02-23 17:07:53 UTC
Post by Tobben
[...]
AlJazeera sendes nå på Thor3 0.8W, 12322H symbolrate 27800 FEC=3/4
http://www.telenorsbc.com/templates/Page.aspx?id=400

AlJazeera inngår i Canal Digitals family pakke
http://www.canaldigital.no/templates/productsfront____4142.aspx
Tobben
2007-02-23 22:14:13 UTC
Post by HJK
[...]
Hei HJK!

Takk for svaret og info; derfor den er kryptert altså. Akk ja, da får vi
nøye oss med BBC og CCTV9 (mange bra reportasjer fra landsbygda i Kina
forresten)

:-)

/Tobben