Firmware til Kaon KSC-570CO
Kurt Heggelund
2008-04-17 09:12:36 UTC
Har søkt på diverse søkemotorer, men det eneste jeg finner er døde
linker. Link mottas med takk.

Model: KSC-570CO
Last update: June 09 2003
S/W: V03.00.00
H/W: V12.41.65
Loader: V1.1.2
C.A: 2.1.3

--
M.v.h.
Kurt Heggelund
Helge Bjørkhaug
2008-04-17 20:01:03 UTC
Post by Kurt Heggelund
[...]
Du kunne jo sende en mail til Tantec firmapost(a)tantec.no
Snutten
Kurt Heggelund
2008-04-17 23:09:03 UTC
Post by Kurt Heggelund
[...]
Det er gjort. Takk for tips :)

Kurt heggelund
H.-H. Nygaard
2008-07-01 22:41:11 UTC
[...]
Hvis fortsatt aktuelt; sjekk www.kaonmedia.com . Kan ikke finne driver til
så gammel receiver der?, men du kan jo prøve å kontakte dem.

Har en diskett med min seneste SW til receiver på hytta; skal være:

Model: KSC-570 CO
Info: 07.05.05 - CF05
S/W: V13.05.01
H/W: V12.41.65
Loader: V1.1.2
C.A.: 2.1.9

Send meg en e-post hvis interessert, så kan jeg sende SWen (må lese
disketten i gammel hjemmePC!). Fjern FJERNDETTE.

M v H-H.