En TV-serie med navn Adrian et eller annet
Thomas Skogestad
2009-11-20 19:02:58 UTC
* Lars Chr. Lura

| Sleng en epost i retning NRK og hør om den kommer i reprise. Etterlys
| MadTV S01-S05 repriser mens du er i farta.

ZTV Sverige sender MadTV. Får man ikke ZTV hvis man har Viasat-parabol?

(krysspostet)
Thomas Skogestad
unknown
2009-11-21 15:48:57 UTC
* Thomas Skogestad
Post by Thomas Skogestad
ZTV Sverige sender MadTV. Får man ikke ZTV hvis man har Viasat-parabol?
Man får nok svensk ZTV med Viasat-parabol, ja. Jeg mener vi har
familiepakken på hytta, og der er det ZTV. De sendte ikke MadTV sist jeg
var oppe, men jeg skal jaggu få det med meg neste gang jeg er oppe.
Lars Chr. Lura
Thomas Skogestad
2009-11-22 07:42:58 UTC
* Lars Chr. Lura

| Man får nok svensk ZTV med Viasat-parabol, ja. Jeg mener vi har
| familiepakken på hytta, og der er det ZTV. De sendte ikke MadTV sist jeg
| var oppe, men jeg skal jaggu få det med meg neste gang jeg er oppe.

http://www.sol.no/underholdning/tv/guiden/index.cgi?Search=madtv

Går i massevis på svenske ZTV.
http://www.playahead.se/ztv/ztv_tv.aspx

Du får dra på hytta og sjekke hvilken sesong det er. (Sol sier at det er
episoder fra 2004 fra torsdag til lørdag neste uke, men det blir uansett ikke
en av de første fem sesongene.)

Merkelig nok sier ikke Sols tv-guide noe om NRK, men den går hver onsdag med
reprise på lørdag på NRK3 (dog sesong 14, ikke 1, 2, 3, 4 eller 5, du tenker
kanskje på de som faktisk hadde et aldri så lite Mad-innhold?):

http://www.nrk.no/programmer/sider/mad_tv/

NRK3, onsdag 25.11. kl. 19.55
Amerikansk komiserie. Sesong 14. (13:17) Humorsuksessen fortsetter med vitser
og sketsjer fra de uredde komikerne. Med parodier på popartister, politikere
og de kongelige er det bare å lene seg tilbake og gapskratte. Med Bobby Lee,
Nicole Parker, Keegan Michael Key og Crista Flanagan.

NRK3, lørdag 28.11. kl. 20.45
Amerikansk komiserie. Sesong 14.

Lisa: If dad ever reads that book he's gonna be so humiliated!
Bart: He'll never read it.
Lisa: What if they make it into a movie?
Bart: He'll never see it.
Lisa: What if they parody it on "MadTV"?
Bart: We're doomed!

Ken Ober er død:

Stor fjernkontrolltest (20.11.2009) Multifjernkontrollen rydder ikke bare
stuebordet, men gjør det også enklere for hvem som helst å bruke
hjemmekinoen.

http://www.adressa.no/forbruker/lydogbilde/article1413020.ece

Ken Ober, 52, host of MTV's 'Remote Control'
By Dave Itzkoff
New York Times News Service / November 17, 2009
http://www.boston.com/ae/tv/articles/2009/11/17/ken_ober_52_host_of_mtvs_remote_contol/
--
Thomas Skogestad
I dream of an America with nudity and F-words on network TV.