Fotball EM
Jarle P
2008-06-07 18:02:36 UTC
Selvfølgelig skal Tv2 ha ekstra betalt for at vi skul kunne se alle
kampene i EM, og det et EM uten Norge. Men det verste er at folk faktisk
er villig til å betale for noe som skulle vært gratis. Noen som vet
hvilke alternative, gratise kanaler jeg finner EM på?
Harald H. Larsen
2008-06-07 19:44:30 UTC
Post by Jarle P
[...]
Svensk TV4 sender EM-kamper om du har den kanalen.

Mvh :: Harald ::
Asle Bjerva
2008-06-08 12:13:26 UTC
Post by Harald H. Larsen
Post by Jarle P
[...]
Og har du ASTRA finner du ARD og ZDF der sendes omtrent alle kanmpene
gratis, dog med tysk kommentar :)
AsleB;Oslo
Harald H. Larsen
2008-06-08 13:41:16 UTC
Du får med deg alle kampene med kun TV2 også. Om enn i reprise sent på
kvelden. Som i dag:

23:55
Østerrike - Kroatia
Opptak fra kveldens oppgjør mellom Østerrike og Kroatia i gruppe B.
Kommentatorer: Øyvind Alsaker og Nils Johan Semb.
Jan M Sørensen
2008-06-10 16:21:46 UTC
Post by Harald H. Larsen
[...]
Jeg har HD-tuner fra Canal Digital, og hittil har alle kampene vært sendt
gratis i HD-kvalitet på programplass 18. Men kanskje de vil ha betalt når
sluttspillet begynner ?
HJK
2008-06-10 19:57:49 UTC
Post by Jan M Sørensen
Post by Harald H. Larsen
[...]
Nei det skal de ikke. Dersom du har CD parabol med Family eller Entertain
pakke så
er HD kanalene innkludert uten ekstra kostnad..

Har du CD kabel så inngår alle Euro2008 kampene i HD format
dersom du har HD dekoder med digital grunnpakke.