Kabel og LNB
Kyrre Baker
2010-03-14 11:45:20 UTC
Jeg har byttet mottaker og må nå ha en LNB med to utganger etter som
den nye tuneren har doble innganger / tunere. Noe som også gjør at jeg
må trekke en kabel til etter som jeg har brukt en DiSEqC fra de to
LNBene jeg har i dag.

Men: Må jeg bruke samme type kabel? Altså en coax-kabel som i dag?
Eller finnes det alternativer? Jeg er lite lysten på å ta flere hull i
huset her (men må jeg så gjør jeg det).
Jens Kr. Kirkebø
Ja, du må ha 75ohms coax-kabel som i dag
Kyrre Baker
2010-03-15 00:23:29 UTC
Post by Jens Kr. Kirkebø
Ja, du må ha 75ohms coax-kabel som i dag
Ok. Takk for svaret.