Force 536 tuner
Nybegynner
2005-11-14 21:50:36 UTC
Har kjøpt en Force 536 tuner med 80 Gb harddisk.

Har ikke satt meg mye inn i hvordan dette fungerer så jeg spør her:

Kan man overføre opptak som ligger på harddisken til en PC, og
hvilket fil-format har de ?
Hva slags utstyr / kabler trenger man evt for dette ?
HJK
2005-11-14 22:27:18 UTC
Post by Nybegynner
Har kjøpt en Force 536 tuner med 80 Gb harddisk.
Kan man overføre opptak som ligger på harddisken til en PC, og
hvilket fil-format har de ?
Hva slags utstyr / kabler trenger man evt for dette ?
Det går ikke. Den eneste måte å overføre opptakene på er å spille de av
og ta opp med en DVD recorder eller PC grabber kort.
unknown
Kjell Roger Johnsen